زورق: رفت و آمد در پوکت

تاکسی‌ها مجهز به تاکسی‌متر هستند و هزینه‌ی خیلی بالایی ندارند ولی طبعا از اتوبوس گران‌ترند؛ اتوبوس‌ها را در سطح شهر کمتر می‌بینید و برای گشتن توی شهر سه تا گزینه‌ وجود دارد: توک‌توک، تاکسی، مینی‌بوس.
توک‌توک‌های تایلند دیگر تبدیل به یکی از جاذبه‌هایش شده‌اند؛ موتورسیکلت‌هایی با سه چرخ و یک کابین خیلی کوچک که بسته به حال و هوای راننده‌اش با رنگ و آویزهای گل و مهره تزئین می‌شود. کم پیش می‌آید توریستی آن طرف‌ها برود و توک‌توک‌سواری را تجربه نکند. کرایه‌ مشخصی ندارند و بیشتر به صورت توافقی بین مسافر و راننده تعیین می‌شود.
مینی‌بوس‌ها هم در سطح جزیره، ایستگاه‌های متعدد و کرایه‌ ثابتی دارند و اگر وقت داشتید، می‌توانید سوار یکی از این‌ها شوید و محله‌های مختلف را ببینید و از هرجا خوشتان آمد، پیاده شوید. وارد شهر که می‌شوید، باید مواظب رانندگانی که كرايه‌ بيشتری می‌طلبند، باشید. سونگ تائو، نوعی وانت صندلی‌دار است که بیشترشان در خيابان رانونگ و نزديك بازار تردد دارند و از ساعت ٦ صبح تا ٦ عصر، با کرایه‌ی ارزان، گردشگران را جابه‌جا می‌کنند.
اگر اهل موتور‌سواری باشيد، در پوکت می‌توانید موتور‌سيكلت كرايه كنيد، اما بايد وقت گذشتن از جاده‌های پيچ در پيچ و خطرناك، حواستان را جمع کنید.