زورق: خرید در نخجوان

اجناس بازار در نخجوان ترکیبی است از کالاهای روسی، ترک، ایرانی و طبق معمول چینی. بازار ٥٧ یک بازار روباز است که به صورت غرفه‌ای تقسیم‌بندی شده است و هر روز جز یک‌شنبه دایر است، در بیرون این بازار هم میوه و سبزی و ماهی می‌فروشند. در نخجوان بازار مدرن هم پیدا می‌شود. مرکز تجارت مهم‌ترین، مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین پاساژ در نخجوان است و در طبقه‌ی بالایش، هتل تجارت واقع شده. الیش و ریش هم فروشگاهی است که صرفا کالاهای تولید ترکیه و عمدتا خوراکی می‌فروشد و قیمت‌هایش هم با داخل ایران فرق چندانی ندارد. اما به هر حال ديدن اين بازارها خالی از لطف نيست.

بازار ٥٧

این بازار روباز هر روز هفته به جز یکشنبه‌ها از ساعت ٩ صبح تا دو بعد از ظهر باز است و اکثر کالاهای آن را لوازم خانگی ِ برقی، پوشاک، طلا و جواهرآلات تشکیل می‌دهند. در فضای بیرونی بازار البته، میوه و سبزیجات می‌فروشند، اگر برای خرید به این بازار می‌روید چانه زدن را فراموش نکنید.

مركز تجارت

ساختمانی بزرگ و صورتی رنگ كه بالای آن، هتل تجارت قرار دارد. در دو طبقه‌ی همکف و اول، مرکز خرید مدرن و نسبتا گرانی قرار دارد که تقریبا هر آنچه از یک مرکز خرید را انتظار دارید را برآورده می‌سازد.

آليش و ريش

فروشگاهی بزرگ و یک طبقه است كه با سرمايه‌گذاری شركتی تركيه‌ای و برای فروش اجناس تولید ترکیه ايجاد شده است. قيمت‌ها در اين فروشگاه مثل قیمت‌های داخل ايران است.